„Promocja na 52 tygodnie”, to darmowe szkolenie prowadzone przez Miriam Kołak-Pleśniak, oto czego na nim się dowiesz:

Promocja działań kulturalnych spoczywa często na barkach jednej osoby, stanowiąc tylko część jej obowiązków. Czasem wyznaczony zostaje do tego dedykowany pracownik lub pracowniczka, niekiedy mały dział. Ilość zadań, tryb realizacji działań i projektów oraz trudności w komunikacji wewnętrznej sprawiają, że promocja jest niespójna i chaotyczna lub realizowana doraźnie i na ostatnią chwilę. 

Skrypt oraz webinarium „Promocja – instrukcja obsługi w 52 krokach” powstały w oparciu o doświadczenia praktyków. Nie znajdziesz w nich skomplikowanych definicji, czy analiz wykresów. Znajdziesz za to wskazówki, które uporządkują twoje myślenie o prowadzeniu działań promocyjnych (czy może raczej komunikacyjnych) oraz pomogą podejść do nich w sposób strategiczny i efektywny.

Podczas webinaru „Promocja na 52 tygodnie”, skupimy się na temacie planowania działań promocyjnych: 

  • zastanowimy się na jakie pytania powinniśmy odpowiedzieć, aby nasze działania były spójne i skuteczne, 
  • porozmawiamy o prostych narzędziach, które pomogą opanować mnogość zadań, 
  • ustalimy o czym warto pamiętać, a co umyka nam podczas natłoku obowiązków. 

Wspólnie postaramy się znaleźć remedium na ból głowy wywołany hasłem „promocja” 🙂

Miriam Kołak, Szkolenie, kultura

Zobacz webinar

Skip to content